Till en annan.

Det är bara bra att få skriva av sig ibland!
Den känslan med att inte känna sig bekväm med sig själv har man ju känt förut, tyvärr.. Är ett jäkla helvete när man är i det, men när man några år senare står där och tänker tillbaka inser man hur stark man blivit som person. Mitt liv är ju inte precis perfa om jag skulle säga det så, finns ingen som märker av mina problem. Men när jag tänker tillbaka på all skit man tagit genom åren, med vänner som utnyttjat en och andra som skrikit saker åt en, så inser man att man står starkare för sina åsikter. Man kanske inte älskar sitt liv, man kanske fortfarande har problem, men det blir bättre!! Kram och var stark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0